Klachtenprocedure

Heeft u een klacht en wilt u dit ter sprake brengen? Voor eventuele klachten over cursussen en/of de organisatie kunt u terecht bij:

Frans Werter
06 2348444
frans@burodesteeg.nl

U ontvangt vervolgens schriftelijk een bevestiging van uw klacht. De betreffende klacht zal door Dhr. Werter binnen twee weken worden behandeld. Daarop zal binnen 4 weken door de School schriftelijk worden gereageerd. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen wordt u hiervan binnen twee weken op de hoogte gesteld en krijgt u een indicatie wanneer er uitsluitsel kan worden gegeven. Het oordeel van de Dhr. Werter is bindend. Eventuele consequenties worden door de School snel afgehandeld. Een klacht zal altijd vertrouwelijk worden behandeld. Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en bewaard voor een periode van 2 jaar.

Dhr. Werter is niet betrokken bij de activiteiten van de School voor Gebiedsgericht Werken en kan derhalve een onafhankelijk advies uitbrengen richting de School voor Gebiedsgericht Werken.

 

 

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *