Effectief communiceren en doorbreken vastgelopen communicatiepatronen
Veranderingen sturen, bruggen bouwen, een (vertrouwens)relatie opbouwen met bewonersgroepen én met de eigen en andere betrokken organisaties is in de praktijk niet eenvoudig en stelt hoge eisen aan de wijkmanager. Vanuit de ervaring dat wijkmanagers het meeste leren vanuit de praktijk, worden in de nascholing concrete praktijksituaties besproken. Doel is het inzicht in de manier van communiceren en de achtergronden ervan te vergroten en het handelingsrepertoire uit te breiden. Het gaat hierbij niet om het overdragen van kennis, maar om problemen met communicatie waarvoor zelfreflectie een geschikte leermethode kan zijn. Met name problemen op het raakvlak van het vak en de persoonlijkheid. Twee supervisoren helpen de wijkmanagers een beter inzicht te krijgen in (door de wijkmanagers ingebrachte) persoonlijk ervaren problemen.

Klik hier om u in te schrijven voor de bijeenkomst in 2013

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *